Comenzi telefonice: 0736 258 311
0 produs(e)

Nu ai niciun produs in cos.

GARANTIILE SI DISPONIBILITATEA PRODUSELOR

Garantia comerciala a produselor Ana Fashion este de 30 zile calendaristice de la intrarea in posesie a produsului/produselor achizitionate.
Fiecare produs comercializat de Ana Fashion beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003 si conform prevederilor art. 7.7.1. 

In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003, consumatorul poate solicita in cazul lipsei conformitatii, in primul rand repararea produsului, iar daca repararea nu este posibila, aducerea la conformitate se face prin inlocuire. Daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile se restituie contravaloarea produsului.
Produsele returnate trebuie sa fie noi, nefolosite, fara urme de uzura fizica sau deteriorare. Produsele de incaltaminte trebuie probate pe o suprafata neteda care nu lasa urme de uzura pe talpa.

Produsele deteriorate pe perioada garantiei vor fi returnate la Ana Fashion prin ANA SHOES FACTORY SRL adresa Strada Biruintei Nr 20, Bl1, Sc1, Ap6, Etj 2, Bucuresti, Sector 1. Remedierea produsului va avea loc în termen de 15 zile calendaristice de la data la care ne-ați informat asupra defectului! Ana Fashion nu garanteaza disponibilitatea in stoc a produselor afisate, in urmatoarele cazuri:

- stocul initial pus la dispozitie s-a epuizat sau se constata ca produsul comandat prezinta un defect, motiv pentru care vanzatorul va avea dreptul de a nu livra partial sau integral o anumita comanda si se obliga sa anunte cumparatorul in cel mai scurt timp despre situatia aparuta.

- In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, AnaFashion isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta cumparatorul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu s-a efectuat inca.

In cazul unor reclamatii, va rugam sa va adresati echipei ANA FASHION la adresa office@anafashion.ro, iar ulterior pentru solutionarea reclamatiei va trebui sa prezentati factura de cumparare a produsului respectiv si produsul cu eventualele accesorii.

Modalitati de asigurare a garantiei:

• reparare produsului

• inlocuirea produsului

• reducere de pret in functie de natura deficientelor calitative

Toate taxele de returnare sunt suportate si achitate integral, in avans, de tine.

Loading...
Se incarca...